nedelja, 20. februar 2011

Čez drn in strn .... Jelenček, bučke, široki rezanci

Divjačina ... meso, ki ga zaznamujeta sočnost in specifičen okus. So ljudje, ki ga ne marajo, jaz ga naravnost obožujem. Edina "slaba" stran priprave je, da mora nekaj časa meso ležati v paci. Ampak ta korak lahko malce priredimo, če se nam mudi. Za dobavo divjačinskih "artiklov" nam pride zelo prav, če poznamo kakšnega vaškega lovca. Še en as v mojem rokavu. :)

Za današnji recept sem izbral jelenje medaljončke, ki sem jih narezal na manjše konce. Začinil s soljo, poprom, rožmarinom, timijanom, baziliko ter malce čilija. Meso sem prelil z olivnim oljem in postavil v hladilnik za kakšno urco. Medtem sem narezal bučke in papriko, naribal sir ter skuhal široke rezance.

Priprava:

Meso sem prepražil na čebuli in zraven dolival rdeče vino ter jušno osnovo. Bučke in papriko sem nato popekel v isti ponvi. Vse skupaj sem zmešal s širokimi rezanci in dal v pekač. Nato vse skupaj prekril s prej naribanim sirom, vrgel v pečico, segreto na 180°C, za cca. 20 min. In hop z jedjo na mizo.


Recept za dve osebi:
- 0,5 kg mesa
- 1 čebula
- 2 bučki
- 1 paprika
- 250 g širokih rezancev
- sir

Pa dober tek! ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...