ponedeljek, 18. april 2011

Piščanec izpod peke

Lepi sončni dnevi nas čakajo in s tem tudi čas piknikov in ostalih podobnih kuharij na odprtem ognju. Se pravi bo občasno štedilnik na počitku :) Jaz sem se odločil, da iz kleti potegnem sač in izpod peke naredim nekaj enostavnega. Za začetek sezone bo super :)

Priprava žerjavice
Priprava:
Najbolj pomembno je, da ogenj gori non-stop in imate žerjavico vedno na voljo. Izbira drv? Najbolj primerna drva so seveda bukova, vendar jaz ponavadi s tem ne kompliciram. Po cca. pol ure kurjenja, se nabere dovolj žerjavice, da z njo prekrijemo sač. Sedaj pa k vsebini ;)

Vsebina sača
Tokratni glavni akter v saču bo piščanec. Kupljen v Lidlu, kjer stane 1100 g 3,39€. Cenejše variante mi ni uspelo najti. V sač položimo še zelenjavo  in krompir. Prelijemo z olivnim oljem, belim vinom ter začinimo s poprom, soljo, rožmarinom, malce čilija, rdeča paprika, peteršilj, česen in bazilika. Ko vse skupaj pripravimo, prekrijemo z žerjavico in potem potrpežljivo čakamo in na sač nalagamo žerjavico, da ohranjamo konstantno temperaturo.

Jaz na vsake pol ure odprem pokrov in preverim, kako se vse skupaj peče. Čas pečenje je najbolj odvisen od vročine žerjavice ampak po uri in 15 minut, bi moral biti piščanec gotov. Če ne pa še kakšno minutko počakajte, pa bo ;)
Sestavine:
- 1 cel piščanec
- 1 melancan
- 1 bučka
- 2 paradižnika
- 1 korenje
- 0,5 kg krompirja
- 1 limona
Končni izdelek :)
In to je praktična vsa umetnost, kar se tiče piščanca izpod peke. :)
Pa dober tek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...