ponedeljek, 25. julij 2011

Pečen piščanec na soli

Ljubiteljem dobre hrane in mojega bloga en lep pozdrav!

Ne morem verjeti, da je minilo že več kot mesec od moje zadnje objave ... Čas prehitro beži :) To pa ne pomeni, da sem si vzel predah tudi s kuhanjem, prav nasprotno, v tem času sem preiskusil marsikateri recept in se razvajal v kar nekaj gostilnah. Pa bomo šli lepo po vrsti ter naredili obnovo v naslednjih objavah.

Za danes sem vam pripravil sila enostaven recept. Edina pomankljivost je, da je treba malce počakati, da je piščanec pečen.

Sestavine:
Za tak način sta potrebni samo 2 sestavini, in sicer en piščanec in en kilogram soli. In to je to ;)
Tudi jaz nisem verjel, dokler nisem poskusil :)

Pečen piščanec na soli
Priprava:
V pekač stresemo sol in nanjo nato položimo piščanca. Vse skupaj za 2 uri postavimo v pečico segreto na 180°C. In to je to.

Pa dober tek ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...