sobota, 19. februar 2011

Slovenijaaaa ... od kod dobrote tvoje ?

Zelo dober prijatelj, ki se je zaradi srčnih "težav" preselil na Irsko, mi je na vprašanje: "Kaj od hrane najbolj pogreša?" odgovoril, da Ta prave slovenske klobase, pa zelje, pa matevža, ... Pa sem se malce zamislil. Že 2 leti jem pretežno tisto, kar si sam namiksam in si še nisem privoščil pristnega slovenskega krožnika. Ja vem, posipam se s pepelom. 


In prišla je nedelja, popoln dan za moj "nov eksperiment". Na srečo imam dobre prijatelje in eden izmed njih me je založil z domačimi krvavicami in pečenicami. Kislo zelje sem za pičlih 0,39 € kupil v trgovini, krompir in fižol sta me čakala med domačo zalogo. 


Priprava:
Krvavice sem spekel v pečici ogreti na 170°C. Čas peke je 45-50 min. Ta čas sem za dobre pol urce dal kuhat pečenice, ki sem jih potem vrgel še v ponev ter lepo popekel, da so dobile tisto pravo rjavo barvo. Klobase so nared. Pogledam še krompir, ki se je kuhal v soljeni vodi. Fižol sem lepo opral, uporabil sem kar tistega iz konzerve, ter ga zmlel (lahko uporabimo mešalnik). V ponev sem dodal malce olja in česna, nato dodal fižol in krompir. Začinil še s soljo in poprom in matevž je pripravljen. 


Ostane nam samo še zelje, ki sem ga zelo dobro spral pod vodo, da je izgubil kislost (ta postopek lahko izpustite). V ponvi sem prepražil slanino, ocvirkov na žalost nisem imel v hladilniku, malce čebule in česna ter dodal zelje. Začinil sem s poprom, soljo, malce timijana, rožmarina in bazilike ter zalival z rdečim vinom. Kuhal sem ga približno 10 min.


Vse skupaj sem serviral na krožnik, si natočil kozarec rdečega vina ter se prepustil pristnim domačim užitkom. V trenutku mi je bilo jasno zakaj Irska pogreša pristno slovensko hrano. ;)



1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...