sreda, 9. marec 2011

Burger King v Sloveniji

Pa smo ga dočakali, Burger King namreč. Prošnje mnogih oboževalcev v naši mali deželi so bile uslišane in jutri naj bi bila uradna otvoritev Burger King-a v City Parku v Ljubljani. Vem, da se bodo našli nekateri, ki so proti tovrstni prehrani, ampak tukaj gledam predvsem nase. Pride dan, ko si moj želodec zaželi pregreh in če sem čisto odkrit imam McDonald's-a počasi dovolj :)

Burger King bo ne glede na vse, prinesel nov val dobrot z grill-a, za katere smo do sedaj morali sesti v avto in se odpraviti čez mejo. Moja destinacija je bila Celovec, kjer sem združil pojedino še z obiskom v Ikei ... še ena od stvari, ki bi nujno morala biti tudi pri nas. Ampak o tem kdaj drugič :)

V glavnem, jutri je dan, ko v Burger King-u lahko pričakujemo kar veliko gnečo ljudi, zato bom jaz svojo željo po Whopper-ju in ostalih dobrotah malce utišal in se čez kak teden oglasil tam. V upanju, da bo gneče malo manj. Čeprav kar malo dvomim o tem :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...