petek, 25. februar 2011

Čas za Kitajce ... danes jeva zunaj

Popularnost kitajske hrane je povzročila poplavo kitajskih restavracij po Sloveniji. Glede na število prebivalcev na Kitajskem, je bilo kaj takega tudi pričakovati. In glede na zasedenost lokalov, lahko sklepam samo eno ... Slovenci obožujemo kitajsko hrano. Zakaj pa bi bili v tem primeru drugačni od drugih narodov :)
In ker sem tudi sam velik ljubitelj tovrstne prehrane, sem obredel kar nekaj restavracij po Sloveniji. A izstopa le Ena!

In to je Kitajska restavracija Hong Kong v Kamniku, natančneje na Duplici. Že ob odprtju sem bil eden prvih gostov in po dobrih 10 letih obratovanja ostaja nivo postrežbe, kvalitete in cen hrane na vrhunskem nivoju. Če ne bi tako pogosto kuhal doma, bi bilo število mojih obiskov na mesec mnogo večje. Tudi po splošnem mnenju na slovenskih forumih kotira restavracija Hong Kong zelo visoko. Splošna ocena 4,8 jo uvršča v sam vrh.

Skratka ... v kolikor vam finance in čas dovoljujejo obisk, toploooo priporočam. In za tale post nisem dobil zastonj kosila ;)

Moja ocena: 4,7

http://www.kitajska-restavracija.com/kitajska.php?q=6

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...